loading...
بهترین ها برای برترین ها
علی حسنعلیان بازدید : 93 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ وارثان آسمان با صدای پویا بابایی + سرود زیبای ای بسیجی با صدای گلریز

 

علی حسنعلیان بازدید : 107 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود مداحی یادمون نمیره فتنه با صدای سید رضا نریمانی

                              +

مداحی پاسخ دندان شکن به سخن مشاور اوباما

علی حسنعلیان بازدید : 42 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)
 
افسران - ابتدا با آمریکا جنگید ، الان در حال له کردن داعش است...

افسران:

هفته نامه Newsweek در شماره اخیر خود تیتر یک را به سردار قاسم سلیمانی اختصاص داده است و این جمله را برای معرفی سردار سلیمانی به کار برده است:

ابتدا با آمریکا جنگید ، الان در حال له کردن داعش است.


این عبارت نشان می دهد که نویسنده مقاله، نقش جمهوری اسلامی ایران و بازوی پر قدرت آن یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به ویژه نیروی قدس، در جنگ های نیابتی اخیر در منطقه غرب آسیا [خاورمیانه] را به خوبی درک کرده است.

از نکات جالب دیگری که بر روی عکس جلد این هفته نامه نقش بسته است قرار گرفتن عبارت NEMESIS روی عکس سردار قاسم سلیمانی می باشد.

نمسیس نام یکی از اسطوره های یونانی است که الهه نیک و بد می باشد (در برخی منابع به آن الهه قصاص و انتقام نیز گفته می شود) که کار او را مجازات قانون شکنان و مغروران می دانستند.

البته این نگاه از دید نویسنده غربی و فضای فلسفی یونانی محور آن قابل توجیه است اما از نگاه و تفکر اندیشه اسلامی، دفاع از مظلوم و ایستادن در برابر ظالم و مستکبر، کار مردان خداست و سردار سلیمانی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، خود یک شهید زنده است، نمونه ای از این مردان حق طلب و خداجوی است که دوشادوش سربازانش در میدانهای نبرد، هم در کسوت یک فرمانده و هم در لباس یک نیروی تکور جهاد می کند.

منبع : بچه های قلم

علی حسنعلیان بازدید : 40 چهارشنبه 05 آذر 1393 نظرات (0)
افسران - استادیوم آزادی و همصدایی با صهیونیسم!

افسران:

استادیوم آزادی و همصدایی با صهیونیسم!

فرض کنید با اسپایدر کم از بالای ورزشگاه آزادی دارید دربی رو تماشا میکنید . . .

از کل ورزشگاه فقط یک شعار شنیده میشود. . . "حمله!" حمله!" ما گل میخوایم!!!"

در این شرایط ساده لوحانه ترین تفسیر اینه که کل تماشاچیا همصدا با هم شدن و یک خواسته واحد دارن .."حمله!"

اما یکم که پایین تر بیاید میبینید دو گروه مقابل هم هستند و شعار"حمله!" گروه آبی دقیقا مخالف شعار "حمله!" گروه قرمزه و هر گروه تیم خودشون رو به حمله بیشتر و گل زدن تشویق میکنند . . .

در این بین پس شعار "حمله!" گروه قرمز نه تنها همصدایی با شعار "حمله!" تیم آبی نیست بلکه کاملا بر ضد اوناست و اگر کسی تو قسمت قرمزها شعار "دفاع!" بده اون میشه همصدایی و هم راستایی با شعار "حمله!" تیم رقیب!!!

در مذاکرات هسته ای هم هر طرف تیم خودشو تشویق به حمله میکنه یه عده اینور میگن تا تمام حقوق ما تضمین نشده و تحریم ها به طور واقعی لغو نشده چیزی رو امضا نکنید یه عده هم اونور میگن تا وقتی ایران تسلیم کامل نشده چیزی امضا نشه....

اینجا هم از هر دو طرف شعار "توافق بد ممنوع" شنیده میشه . . .

و اینجا هم آن هایی که در جبهه خودی در مقابل شعار "حمله حمله ما گل میخوایم!" تیم مقابل شعار "دفاع" و "هر توافقی بهتر از عدم توافق است" سر میدهند عمدا و سهوا همصدا با تیم رقیب شده اند و تضعیف کننده جبهه خودی . . .


لینک منبع: mazloum.ir/post/1177

علی حسنعلیان بازدید : 32 سه شنبه 04 آذر 1393 نظرات (0)
 
افسران - حقوق بشر آمریکایی

به نقل از سایت افسران:

مردم آمریکا به تبرئه قاتل یک نوجوان سیاه پوست معترضند
اعتراض آمریکایی ها
100 شهر آمریکا شاهد تظاهرات مردمی در اعتراض به رای دادگاه آمریکایی در تبرئه "زیمرمن" قاتل نوجوان سیاه پوست بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از "یو اس ای تودی" ، روز شنبه هزاران نفر از مردم آمریکا در بیش از صد شهر این کشور در حمایت از "ترایون مارتین" نوجوان به قتل رسیده آمریکایی به خیابانها ریختند.

معترضان با برگزاری تجمع "عدالت برای ترایون" مراتب اعتراض خود رابه رای دادگاه آمریکا در تبرئه"زیمرمن" قاتل سفید پوست این نوجوان سیاه پوست آمریکایی ابراز داشتند.

هفته گذشته زیمرمن سفید پوست که با گلوله یک نوجوان سیاهپوست آمریکایی را به قتل رسانده بود توسط دادگاه آمریکا به بهانه دفاع قانونی ازخود تبرئه شد.

تبرئه وی توسط دادگاه آمریکایی موجب اعتراضات گسترده به بی عدالتی حاکم بر جامعه آمریکا شد بطوریکه حتی روز گذشته "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا هم به این موضوع واکنش نشان داد.

"باراک اوباما" رئیس جهور امریکا نیز با اعتراض به بی عدالتی موجود در این کشور گفت : من هم می توانستم 35 سال قبل تبدیل به یک تریون مارتین شوم.

علی حسنعلیان بازدید : 27 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

داستان واقعی خیانت(زنا)

 

امروز یکی از دانشجوهایی که خونمون اومده بود قضیه ی جالب و در عین حال عبرت آموزی رو نقل کرد . گفت : با چند تا از رفیقام سوار تاکسی بودیم که راننده ی تاکسی برای اینکه ما رو نصیحت کنه که در این سنین جوانی مواظب خودتون باشید ، گفت : بیست سی سال قبل وقتی که 18 سالم بود ، توی محلمون یک زن خراب زندگی می کرد که شوهر هم داشت . یه بار وسوسه شدم که باهاش رابطه داشته باشم .

خلاصه وقتی که شوهرش نبود رفتم خونش و مشغول شدیم . اواخر کار بود که در خونشو زدند . زن فوری لباساشو پوشید و رفت دم در . شوهرش اومده بود . زن هم گفت : حاجی امروز آبگوشت داریم برو چند تا نون بخر و بیا . شوهرش رفت و من هم لباسمو پوشیدم و از خونه زدم بیرون . این بود تا چند سال قبل که بین روز با تاکسی رفتم خونه . همین که در را زدم ، زنم اومد در خونه و گفت : حاجی آبگوشت داریم ، برو چند تا نون بخر وبیا ! چون جمله اش دقیقا شبیه جمله ی سی سال قبل اون زن خراب بود ، ناگهان خاطره ی اون روز در ذهنم تداعی شد و دلم آشوب شد . فوری رفتم در تاکسی نشستم و منتظر شدم . بعد از لحظاتی دیدم جوانی از خانه ام بیرون زد .
صداش زدم و گفتم : سوار شو . گفت : تو کی هستی ؟ گفتم : سوار شو تا بهت بگم . وقتی سوار شد ، گفتم : من شوهر همون زنی هستم که الآن باهاش مشغول بودی ! از ترس شروع به لرزیدن کرد . گفتم : نترس ، حقم بود و خاطره ی دوران جوونیمو واسش تعریف کردم و گفتم :
تو هم منتظر چنین روزی باش !
بعد از این قضیه هم زنم رو طلاق دادم . این را براتون گفتم که مراقب رفتارتون باشید و گول وسوسه های شیطون رو نخورید...
پیامبر اکرم (ص) فرمود: هر کس با زن مسلمان یا یهودى و نصرانى و مجوسى یا کنیزى که آزاد باشد زنا کند و بدون توبه و با اصرار بر این گناه از دنیا برود، خداوند متعال سیصد در عذاب را در قبرش باز مى کند که از هر درى مارها، عقرب ها، افعى ها و اژدهاهایى از آتش بیرون آیند و او را نیش زنند که در اثر آن ، بدنش آتش گیرد و تا روز قیامت بسوزد.
 
 

منبع:          www.313135.com     

علی حسنعلیان بازدید : 30 یکشنبه 02 آذر 1393 نظرات (1)

 

به نقل از "ندای یک بسیجی":

کشف قاره آمریکا از موضوعات تاریخی است که هرچند وقت یکبار دوباره نقل محافل خبری و سیاسی می شود. این بار نوبت رئیس جمهور ترکیه بود که درباره این موضوع اظهارنظرش را بیان کند.

کاشفان مسلمان آمریکا

اردوغان در سخنرانی خود در اختتامیه نخستین همایش رهبران مسلمان آمریکای لاتین گفت که مسلمانان نخستین بار به قاره آمریکا قدم گذاشتند. «دریانوردان مسلمان در سال ۱۱۷۸ میلادی به سواحل آمریکا رسیدند. کریستف کلمب هم در خاطراتش از مسجدی نوشته که بر فراز تپه‌ای در کوبا قرار داشت» اردوغان در بخش دیگری از سخنرانی خود به نقد شدید استعمارگران پرداخت و خاطرات کلمب را سندی برای حرفهای خود دانست و گفت که در سال 1492 میلادی که کلمب پایش به آمریکا رسید، دین اسلام منطقه وسیعی را در برمی گرفت«.

البته اردوغان در این ادعا تنها نیست. دکتر « یوسف مروه» از پژوهشگران لبنانی نیز این موضوع را تصدیق می کند. یوسف مروه از جمله پژوهشگرانی است که اعتقاد دارد غرب در همه امور به ویژه علم و دانش از مسلمانان تاثیر گرفته است. او اولین بار ادعا کرد که پیش از ورود کریستف کلمب به قاره جدید، مسجدی در کوبا وجود داشت. او در برخی از مقالات خود نوشته است: « کلمب خود در یادداشت‌هایش اعتراف کرد که روز دوشنبه، ۲۱ اکتبر ۱۴۹۲، وقتی کشتی او در نزدیکی گیبارا در ساحل شمال شرقی کوبا، حرکت می‌کرد، مسجدی را بالای یک کوه زیبا دیده ‌است.» با این حال مروه در نوشته ها و پژوهش هایش به ایرانیان روی خوش نشان نداده و اصرار دارد ابوریحان بیرونی و  محمد بن عیسی مهانی و غیاث الدین کاشی را دانشمندانی عربی معرفی کند و گسترش دانش را در ممالک اسلامی به اسم اعراب جا بزند.

با تمام اختلاف نظرها بر سر یادداشت های کریستف کلمب، اردوغان 24 آبان ماه به کاشفان قاره آمریکا اشاره کرد و از علاقه آنکارا به ساخت یک مسجد در کوبا خبرداد. به گفته برخی رسانه ها اردیبهشت امسال نیز هیئتی ترکی به این منطقه سفر کردند تا درباره پروژه ساخت مسجد رایزنی هایی انجام دهند اما هنوز هیچ بیانیه رسمی در این باره منتشر نشده است.

چینی ها جلوتر از کریستف کلمب

بعد از سخنرانی جنجالی اردوغان درباره کشف قاره آمریکا حرفهای آقای «گاوین منزیس» اقیانوس شناس و فرمانده سابق نیروی دریایی انگلیس ادعای اردوغان را تصدیق کرد. آقای منزیس نیز ادعا می کند یک دریادار مسلمان چینی به نام "سینگ هی " پیش از اینکه کریستف کلمب قاره آمریکا را کشف کند، این قاره را کشف کرده است. این فرمانده انگلیسی در کتاب خود با عنوان «1412، سال رسیدن چین به آمریکا» می نویسد: « نقشه ای که همراهان سینگ هی ترسیم کرده اند ، متعلق به سال 1423 است.اروپایی ها پس از ورود به قاره آمریکا آثار حیواناتی مانند میمون، فیل هندی ، زرافه آفریقایی و پلنگ آمریکای جنوبی، تکه های سرامیک و دست ساخته های چینی ها پیدا کردند. تشابه ژنتیکی بومیان آمریکای جنوبی و چینی ها یکی از دلایل رسیدن چینی ها به قاره آمریکا پیش از کریستف کلمب است . «سینگ هی» پیش از کریستف کلمب و حین سفر خود به غرب بین سال های 1421 و 1423 میلادی قاره آمریکا را کشف کرد.»

مجسمه ای که چینی ها از «حاج محمود شمس» ساخته اند

همیشه پای یک ایرانی در میان است

«سینگ هی» یا «ژنگ هی» نام دریاداری است که به گفته برخی کارشناسان از جمله فرمانده اسبق نیروی دریایی انگلیس کاشف آمریکا بوده است. برنامه پیک بامدادی رادیو ایران صبح امروز ( اول آذرماه) سراغ این موضوع رفت. دکتر حمید شفیع زاده در مصاحبه با پیک بامدادی گفت:«نام اصلی آقای «ژنگ هی»، «حاجی محمود شمس» بوده است. آقای شمس مکتشف که مسلمان و ایرانی‌تبار چینی است که در حدفاصل سالهای۱۳۷۱-۱۴۳۳ میلادی زندگی می کرده است. نامداری او به جهت سفرهای دریایی او به آب‌های غربی بوده و نیای ششم وی «سید شمس الدین عمر» نام داشته است.»

همچنین در صفحه ویکی پدیای این شخصیت نوشته شده که ایشان از خوارزمیان  بخارا بوده که در زمان حکومت مغول ها در ایران به حکمرانی ایالت «یوآن» چین برگزیده می شود. همچنین در این صفحه آمده است: « ژنگ هه فرماندهی ناوگان امپراتوری چین را دست کم طی هفت سفر دریایی به عهده داشت. جاوه و سوماترا، هند، ایران و خلیج فارس، دریای سرخ و بخش‌های مختلفی از آفریقا و جنوب شرقی آسیا از جمله مناطقی هستند که توسط ناوگان چین به رهبری ژنگ هه مورد کاوش قرار گرفتند. گروهی معتقدند که ناوگان او حتی به قاره آمریکا و استرالیا نیز رسید. ژنگ هه و همراهان او شرح مشاهدات خود و نقشه مکان‌های مورد بازدیدشان را به صورت گزارش ثبت می‌نمودند که بخش‌هایی از این گزارش‌ها باقی‌مانده‌اند.»

برخی کارشناسان معتقدند  که داستان افسانه ای «سندباد» نیز اقتباسی از داستان این دریانورد است. آرامگاه «ژنگ هه» هم اکنون در شهر پکن واقع است.

 

علی حسنعلیان بازدید : 37 یکشنبه 02 آذر 1393 نظرات (0)

 


عراقی ها آورده بودنش جلوی دوربین.........

به نقل از "ندای یک بسیجی":

عراقی ها آورده بودنش جلوی دوربین برای مصاحبه.

قد و قواره اش، صورت بدون مویش، صدای بچه گانه اش، همه چیز جور بود؛

همان طور که عراقی ها می خواستند.

ازش پرسیدند: قبل از اینکه بیایی جنگ چیکار می کردی؟

گفت: درس می خوندم.

گفتند: کی تو رو به زور فرستاده جبهه؟

گفت: چی دارید میگید؟! قبول نمی کردند بیام جبهه؛ خودم به زور اومدم؛ با گریه و التماس.

گفتند: اگر صدام آزادت کنه، چیکار می کنی؟

گفت: ما رهبر داریم؛ هر چی رهبرمون بگه.

فقط همین دو تا سؤال را پرسیده بودند که یک نفر گفت:کات!

با جواب هایش نقشه ی عراقی ها را به آب داد.

 

علی حسنعلیان بازدید : 32 یکشنبه 02 آذر 1393 نظرات (0)

علنی کردن داعیه امامت شیعی

امام رضا علیه السلام با قبول ولیعهدی، دست به حرکتی می‌زند که در تاریخ زندگی ائمه پس از پایان خلافت اهل بیت در سال چهلم هجری تا آن روز و تا آخر دوران خلافت بی‌نظیر بوده است و آن برملا کردن داعیه‌ی امامت شیعی در سطح عظیم اسلام و دریدن پرده غلیظ تقیه و رساندن پیام تشیع به گوش همه مسلمان‌هاست. [رهبر معظم انقلاب؛ ۱۳۶۳/۵/۱۸]

علنی کردن داعیه امامت شیعی
برای مشاهده پوستر در ابعاد اصلی، روی عکس کلیک کنید.

KHAMENEI.IR

علی حسنعلیان بازدید : 35 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

ابد شماهم دیده و یا شنیده اید خانم هایی که وضع ظاهری مناسبی ندارند و به اصطلاح خودشان امروزی هستند به دختران و بانوان باحجاب امل و بی فرهنگ می گویند. اما آیا واقعاً خانم های با حجاب بی فرهنگ هستند؟

هخامنشیان که بنیان‌های فرهنگ و تمدن ایران را پی ریزی کردند از مهمترین ویژگی تمدنشان همانطور که از کتیبه های بجای مانده از دوره هخامنشی می‌توان مشاهده کرد اعتقاد به خدای دانا وتوانا بنام اهورامزدا بوده است.

در شرایطی که ایرانیان باستان برخلاف اعراب جاهل بت پرست نبودند و برخلاف یونانیان به خدایان متعدد اعتقاد نداشتند و برخلاف هندوان گاو را مقدس نمی‌دانستند و برخلاف مصریان شاهان ایران همچون فراعنه مصر ادعای خدایی نداشته اند. بنا بر همین فرهنگ و تمدن پوشش زنان در ایران باستان هم همیشه سبک و اسلوب خاصی داشته است.

چه کسی امل و بی فرهنگ است؟

بررسی‌ها نشان می‌دهد که پوشش تمام بدن در دوره‌های مختلف تاریخی چه نزد زنان و چه نزد مردان در ایران یک حقیقت بوده است و به هیچ وجه ایرانیان در برهنگی به سر نمی برده‌اند. برخی معتقد هستند که این پوشش کامل و آراسته به نوعی ریشه به وجود آمدن حجاب در دنیا است.

ویل دورانت معتقد است نقش پوشش و حجاب زنان در ایران باستان چنان برجسته است که می‌توان ایران را منشأ اصلی پراکندن حجاب در جهان دانست.

دایره‌المعارف لاروس نیز به وجود حجاب زنان در ایران باستان اشاره می‌کند. در تفسیر اثنی عشری چنین آمده است: «تاریخ نشان می‏دهد که حجاب در فرس(فارس) قدیم وجود داشته است

حال به نظر شما باتوجه به تمدن و فرهنگ ایرانی ها خانم باحجابی که در خیابان خود را از دید نامحرمان می پوشاند امل و بی فرهنگ است یا خانمی که فرهنگ خود را از غرب که همان وسیله لذت ساختن از زن و برهنگیست به ارث برده امل و بی فرهنگ است؟

 

منبع:فندرسک

علی حسنعلیان بازدید : 54 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)
اينكه وسيله هوس و لذت زود گذر يه ولگرد خيابوني بشي افتخاره؟؟
 
ساپورت + حجاب
 
سه شهيد براي يك دختر مسلمان ايراني....
 
چي بسر جوانان ما اومده كه حالا خودشون خواهان عريان بودن دختران؟؟
 
pyu334k5hm43ir0hc82.jpg
 
با حجاب هم ميتوان قهرمان بود  منتها اين قهرماني دومدال دارد
 
يكي مدال مخلوق به گردنت
 
""مدال دوم لبخنـــد خداست""
 
cisiwrazxsq5e3p7i1g.jpg
 
به دوستان روشنفكر ديني بگوييد:ان تمدني كه ميگويند خيلي بالاست
 
بيش از 50درصد ادم حرامزاده دارد
 
n06iggqtl99kysa64qn0.jpg
 
بي حجاب هاهم روزي باحجاب ميشوند اما در قبر...
 
476fcaf10d361c9de15a2dfb9571df845.jpg
 
همش درمورد چادريا خانوما گفتم ولي الان ميخوام يه چيز ديگه بگم...
 
سلامتي هرپسري كه ريش داره بهش ميگن پاچه بزي ولي خم به ابرو نمياره
 
سلامتي اوني كه پاتوقش مزار شهداس نه باشگا بدنسازي كامبيز
 
سلامتي اوني كه نه مدونا ميشناسه نه تيلور
 
سلامتي اوني كه وقتي كنار دستش ميشيني با امنيت ميشيني 
 
سلامتي اون اقايي كه ظهر تو داشنگا پشت كفشاشو خم ميكنه
 
استيناش بالا اب ميچكه
 
جوراباشم از جيب اويزونه
 
مهم نيس دختراي داشنگا مسخرش كنن
 
سلامتي اوني كه تابستون ميره اردوي جهادي نه شمال با دوس دختراش
 
سلامتي همشون صلوات
 
iu21ngnwoo1j9czl1w.jpg
 
اقا بيا...اللهم عجل لوليك افرج
 
sabet_ghadam.jpg
 
 
 
18782829129571089250.png
 

 

علی حسنعلیان بازدید : 31 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)
شهید خلیلی عامل اسید پاشی به صورت دختران
 

بعضی ها (BBC) میگن اون هایی که روی صورت ناموس وطن اسید پاشی کردن بچه حزب اللهی ها بودن. مثل همون شهید خلیلی آمر به معروفی که جون خودش رو بخاطر حمایت از خانم های بدحجاب از دست داد.

بله دیگه اینجوری ها که BBC میگه شهید خلیلی احتمالاً روی صورت خانم ها اسید پاشیده بوده چون بچه حزب اللهی بوده و یکی از آمرین به معروف وگرنه کی متیونسته باشه؟

شهید خلیلی عامل اسید پاشی به صورت دختران

جدای از شوخی حالا بیایم قضیه رو از اول مرور کنیم ببینیم واقعاً کار کی میتونسته باشه و قضیه از کجا شروع شده :

1-چندماه قبل روزنامه دیلی میل انگلیس : شیخ عیسی بوندا از مفتی های افراطی در تانزانیا که پیرو فرقه وهابیت است، چندی پیش فتوایی صادر کرد و به هواداران خود اجازه داد که غیر مسلمانان را با اسید مورد حمله قرار دهند.

این روزنامه افزود: چند روز بعد از صدور این فتوا، تعدادی فرد ناشناس، دو دختر صهیونیست را با اسید مورد حمله قرار دادند.

-خب از این ماجرا چه نتیجه ای جز تخریب چهره اسلام توسط همون وهابیونی که توسط دولت انگلیس بوجود اومدن می تونیم بگیریم؟ لابد میخواین بگین این مورد خیلی خیلی اتفاقی بوده.

2- همزمان با تصویب طرح حمایت از آمرین به معروف یه عده از همون آمرین به معروف به گفته BBC رفتن و روی صورت چند تا خانم که به گفته همون BBC بد حجاب بودن اسید پاشیدن.

-نتیجه ای که میشه ازین موضوع گرفت این هست هر آدم احمقی هم که باشه موقعی که یه طرحی به نفعش داره صادر میشه نمیره با گندکاری اون طرح رو خراب کنه. درست میگم؟

اسید پاشی در اصفهان

3- تابحال چندین مورد زخمی شدن و به شهادت رسیدن آمرین به معروف در حمایت از زنان بدحجاب یا اصلاً با حجاب داشتیم که همه اون ها بچه حزب اللهی ها بودن.

-نتیجه ای که میشه گرفت این هست خب اون بچه حزب اللهی ها میتونستن راه خودشون رو برن و کاری به کار مزاحمین به ناموس مردم نداشته باشن پس چرا سینه سپر کردن؟

4- تابحال 5 مورد گزارش اسید پاشی در اصفهان بوده که 3 مورد آن مشکلات خانوادگی گزارش شده و دو مورد آن قربانی اسید پاشی بوده اند که یکی از قربانیان از خانواده معظم شهدا بوده و باحجاب و قربانی دیگر به گفته خانواده وی از حجاب بسیار مناسبی برخوردار بوده است.

-نتیجه ای که میشه گرفت این هست اگه بچه حزب اللهی ها میخواستن اسید پاشی کنن خب می رفتن روی صورت کسی اسید می ریختن که حداقل بدحجاب باشه نه با حجاب ها. والا.

5- همزمان با اسید پاشی ها در اصفهان رسانه های ضد انقلاب همچون BBC بشدت پیگیر ماجرا شده اند و مردم را تشویق به تجمع و اعتراض علیه نظام می کنند.

-نتیجه ای که می شه گرفت این هست که الهی بمیرم چقدر اینا به فکر مردم هستن. آدم تحت تأثیر قرار میگیره. یکی هم نیست بگه خودتی عمو...

اسید پاشی در اصفهان

حالا همه این ها به کنار. گیریم BBC ماهارو گوش مخملی فرض کرده. الآن یکی به من جواب بده چرا یه سری از افرادی که چهره ای آشنا در مخالفت با نظام دارند و مدام در شبکه های ضد انقلاب سر و کلشون پیدا میشه در اعتراضات و تجمع های ضد اسید پاشی حضور پررنگی پیدا کردن؟

نتیجه گیری کلی از ماجرا :

بدون هیچ تعصب و افراط بسیار روشن هست که BBC و رسانه های همسو با اون درست طرح بد بینی افکار عمومی نسبت به مسلمانان که توسط عیسی بوندا اجرا شد را برای طرح بد بینی مردم نسبت به آمرین به معروف اجرا کرده اند تا شاید مانع تصویب طرح حمایت از آمرین به معروف بشوند.

حرف آخر:

در تعجب هستم از افرادی که می بینند BBC و مخالفین این نظام برای اجرای افکار و نقشه های شوم خود مردم این کشور را همچون ندا آقا سلطان و خیلی های دیگر از جمله دو قربانی اسید پاشی به قربان گاه می برند، باز هم دست از حمایت و گوش به فرمان بودن آن ها بر نمی دارند. شاید روزی قربانی این جنایات را BBC و مخالفان نظام از خانواده شما انتخاب کنند...

 

منبع:معبر سایبری فندرسک

علی حسنعلیان بازدید : 30 دوشنبه 26 آبان 1393 نظرات (0)
قمه ای که صادق شیرازی به قلب شیعه فرو می کند...
 

وقتی به شکل گیری وهابیت و قدرت گرفتن محمد بن عبدالوهاب به عنوان یک مذهب افراطی نگاه می اندازیم تشابهات بسیار زیادی را با فرقه ضاله شیرازی ها می بینیم. فرقه ای که کاملاً مورد حمایت روباه پیر است. همان روباهی که باعث شکل گرفتن وهابیت در عربستان شد و امروز با حمایت از شیعه افراطی قصد ایجاد تفرقه بین مسلمین جهان را دارد.

صادق شیرازی که هم‌کیشانش او را آیت الله می نامند افراطی شیعه ای است که بارها علیه اسلام قدم برداشته و به همراه برادرش بارها توهینات زیادی را نثار انقلاب و امام خمینی و رهبر معظم کرده اند. تا جایی که زمانی بیت شیرازی ها پاتوقی برای ساواک بوده است و از مردم در خواست می کرند که در مقابل رژیم شاهنشاهی مقاومت نکنند.

فرقه شیرازی ها به لطف انگلیس از حمایت مالی بسیار خوبی برخوردار هستند تا جایی که 13 شبکه ماهواره ای را بدون حتی پخش یک پیام بازرگانی پشتیبانی مالی می‌کنند در حالی که اکثر کانال های ماهواره ای شیعه مسدود شده اند اما کانال های شیرازی ها همچنان به لطف غربی ها فعالیت خود بدون هیچ مشکلی برای برهم زدن وحدت مسلمین ادامه می دهند.

امام خامنه ای در این خصوص می فرماید : آن تشیعی که بخواهد از لندن و آمریکا تبلیغ شود به درد شیعه نمی‌خورد.

اما بعد از ایجاد تفرقه بین مسلمین، یکی از اصلی ترین اقدامات شیرازی ها بدعت ها و وهن هایست که در دین و مذهب شیعه وارد نموده اند مانند قمه زنی و راه رفتن بر روی زغال و خار و غیره. بدعت هایی که موجب می شود تا چهره خشنی از دین اسلام و مذهب شیعه و تخریب واقعه عاشورا در اذهان عمومی بجای بگذارد.

امام خمینی(ره) در این باره می فرماید: شما می‌خواهید برای خدا کاری انجام دهید، در شرایطی که کاری به ضرر اسلام تمام شود، بهتر است که انجام نشود، مثلاً قمه‌زنی که موجب وهن اسلام می‌شود شما تا می‌توانید دستجات و سینه‌زنی را با شکوه‌تر انجام دهید.

قمه ای که صادق شیرازی به قلب شیعه فرو می کند...

مقام معظم رهبری در این رابطه مطلبی نقل کرده‌اند: «... وقتی کمونیست‌ها بر منطقه آذربایجان شوروی سابق مسلط شدند، همه آثار اسلامی را از آنجا محو کردند مثلاً مساجد را به انبار تبدیل کردند و ... هیچ نشانه‌ای از اسلام و تشیع باقی نگذاشتند، فقط یک چیز را اجازه دادند و آن قمه زدن بود، دستورالعمل رؤسای کمونیستی به زیر دستانشان این بود که مسلمانان حق ندارند نماز جماعت برگزار کنند و یا قرآن بخوانند، اما اجازه دارند که قمه بزنند، چون خود قمه‌زنی برای آن‌ها یک وسیله تبلیغاتی بر ضد دین و تشیع بود ...»

با بررسی نظرات بسیاری از علما و مراجع بزرگ شیعه همچون آیت الله خامنه ای(دام ظلّه)، آیت الله مکارم شیرازی(دام ظلّه)، آیت الله  سیستانی(دام ظلّه)، آیت الله فاضل لنکرانی(ره)، آیة الله جوادی آملی(دام ظلّه)، آیت الله بهجت(ره)، آیت الله نوری همدانی(دام ظلّه)، آیة الله مظاهری اصفهانی(دام ظلّه)، آیة الله سید کاظم حائری(دام ظلّه)، آیة الله نوری همدانی(دام ظلّه) و... در می یابیم همه این عزیزان قمه زنی را جایز ندانسته اند و حکم بر حرام بودن آن نیز صادر کرده اند در حالی که آخوندی انگلیسی همچون صادق شیرازی که مرجعیت ایشان هم جای بحث دارد قمه زنی را جایز می داند.

جالب است که انگار قمه زنی از سوی صادق شیرازی برای عموم جایز است وگرنه چرا شخص ایشان تابحال یکبار هم اقدام به قمه زنی نکرده است؟ مگر امیرالمؤمنین نفرمودند که : آنچه که براى خود دوست می‎داری، برای دیگران هم دوست بدار و آنچه براى خود نمى‏پسندى، براى دیگران هم مپسند؟ پس چرا صادق شیرازی حتی یک بار هم دست به قمه نشده است؟

اما شیرازی ها برای محبوب کردن چهره خود در نزد مردم اقدام به عکس گرفتن با بعضی از افراد و مداحان و بزرگان نموده اند و این تصاویر را در فضای مجازی به شکل وسیعی انتشار می دهند تا از این طریق در نزد عوام به خود مشروعیت بدهند.

ماجرای شیرازی ها به همینجا ختم نمی شود. متأسفانه این فرقه ضاله و منحرف و افراطی برای از بین بردن و کمرنگ کردن واقعه کربلا و عاشورا و مراسمات مذهبی اقدام به پرداخت کمک های مالی به هیئات نموده است و پرداخت این کمک های مالی که از سوی انگلیس پشتیبانی می شود را منوط به اجرای بعضی از شروط می نمایند. به عنوان مثال جدیدترین شرط این فرقه کثیف استفاده نکردن از نام شهدا و حتی عکس شهدا در هیئت‌های مذهبی است.

حال مسئولین هیئات اگر اندکی شرف و غیرت شیعه و محبت اهل بیت را در دل داشته باشند می بایست از دریافت اینگونه پول های حرام که از سوی مخالفان اسلام پرداخت می شود خودداری نمایند. وگرنه آن هیئت، هئیت امام حسینی نیست که هیچ بلکه هیئت یزیدی است.

آیت الله بهجت(ره) در این خصوص می فرماید: حسینی بشوید نه هیئتی! زیرا اگر گرم هیئت بشوید حسینتان را آنگونه که خود دوست دارید و باب میلتان است می‌سازید و هرکس با میل شما مخالف باشد میگویید باحسین(ع) مخالف است ولی اگر حسینی باشید هیئت و رفتارتان را برمبنای حسین میسازید! هیئتی شدن کاری ندارد کافیست ریش بگذارید و با پیراهن مشکی از این هیئت به آن هیئت بروید! حسینی شدن است که مشکل است.

توضیحات بیشتر در :
رزمنده سایبری
وب سایت فتن
علی حسنعلیان بازدید : 33 یکشنبه 25 آبان 1393 نظرات (0)

 

افسران - راه را گم کرده ایم!!!


خبر داری که؛ دیروز خواننده ی محبوبمان مرد...
زندگی مان تعطیل شد...
و همه ی وجودمان شد او...
حرفهایمان، کارهایمان، همه و همه تحت تاثیر مرگ او بود...
و دست آخر هم، یک جا جمع شدند و در فراقش گریستند...
ترانه سر دادند...
ناله ها کردند...
دیشب وقتی آن جمعیت را دیدم، که در فراق یک خواننده اینقدر سنگ تمام می گذارند، در حالیکه فراق تو را سالهاست می چشیم و دم فرو بستیم...
فهمیدم ره گم کرده ایم...
یک لحظه به خود آمدم دیدم تو هم برایمان سالها خواندی...
تو هم سالهاست برایمان از عشق می گویی...
و تو هم سالهاست که ...
«نگران منی»
ببخش ما را که چون هفته های گذشته دلت را آزردیم...
ببخش ما را که دوباره «بغض»ی بر گلویت نشاندیم...
مهربانم
برگرد که از دست نروم...
وقتی به پایت نشستم...
برگرد سر به راهم کن...
وقتی دست یاری می طلبم...
امام زمانم...
مهربانم...
امروز سلامت می کنم با شرمندگی تمام...

علی حسنعلیان بازدید : 48 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

داستانی از یک ضد چادر

 

http://hijabnews.net/images/docs/000023/n00023768-b.jpg

مریم از اصفهان:

رک و راست بگم من از هر چی چادر و چادریه بدم میومد!وقتی داخل اتوبـوس یا تاکسی مجبـور می شدم کنار یه چادری بشیـنم لباسم و جمع می کـردم که بهش نخوره و با حالت رقت آوری بهش نگاه می کردم!با خودم می گفتم حیوونکی چطوری زندگی می کنه؟!با اون چادر و اون قیافش!الان قرن مدرنیتـه است باید شیک و با کلاس بود نه مثـل اینا عقـب افتاده و بدبخـت!گذشت تا دانشگاه دولتی قبول شدم …توی کلاسی که بیشتر بچه ها چادری بودند!خیلی ناراحت بودم از اینکه کلی درس خوندم تا دانشگاه دولتی قبـول بشـم حالا باید یه مشـت چادری امل و تحمل کنم که تازه خودشـونم برام می گیـرن! خدا به داد برسه….خیلی باد تو سرم بود و هیچکس و تحویل نمی گرفتم!با چند تا مانتویی مجبور بودم بگردم که اصلا ازشون خوشم نمیومد ؛ کارشون مسخره کردن این و اون بود و غیبـت و جلـف بازی و سبـک سری ؛ تحمل اون ها واقعا سخت بود …تنهایی و ترجیح دادم و ازشون جدا شدم ؛ دیگه تنها شده بودم یواش یواش سر حرف با بچه های دیگه هم باز شد…می دیدم زیر چادرای مشکیشون لباسای مرتب و شیکی می پوشـند و دخترای مودب و درس خـونی هم هستن البته نه همشـون! مشکل من این بود که نمی تونستم بینشون فرق بزارم. فقط همه رو چادری می دیـدم و برام مهم نبود چرا چادر و انتخاب کـردن!چیزی که توی دانشگاه آزارم می داد وقتی بود که می خواستم وضو بگیرم یا نـماز بخونم . اینقدر با تعجـب نگاه می کردن که انگار توی فرانسه دارم این کار و می کـنم! حتی یکی از بچه ها گفت: مگه توام نماز بلدی؟!!!روی ظاهرم خیلی قضاوت های بدی می کردن اما من می زاشتـم پای جهل خودشون!توی مسجد مذهبی ها برخورد خوبی نداشتند بعضیا اینقدر نگاه می کردن که چششون در میومد بعدم با اخم می گفتن استغفرالله! خانوماشونم به من نگاه می کردن و در گوش هم پچ پچ می کردن! خلاصه وقتی میرفتم مسجد حس می کردم مسجد اوناس و من اضافی ام! این بود که خیلی کم میرفتم. عادت نداشتم بخاطر دیگران و هرجایی که میرم لباس عوض کنم همه جا یه جور بودم.ترم بعد بردنمون مشهد….اونجا درسته مجبور بودم چادر سرم کنم اما توی شهـر غریب و زیر نـگاه های ریز و درشت خیلی می چسبیـد. از مشهد که برگشتیم دیگه نه انگیـزه ای داشتم برای چادر سر کـردن نه پشتوانـه ای. اما گاهی هم به آرامش قشنگی که اونجا داشتم فکر می کـردم. اما خیلی سرگردون بودم انگار توی یه برهوت گم شدم همش می گفتم خدایا دیگه هیچ چیز توی این دنیا من و راضی نمی کنه . گاهی هم آرزوی مرگ می کردم.…!!تا اینکه توی سرویس دانشگاه با یه دختر چادری آشنا شدم که با بقیه فرق داشت…اصلا خودش و توی دست و پای کسی نمی انداخت ، حرف زدن باهاش خیلی جالب بود!حرف های جدیدی می زد!پسرای سرویس همه ازش حساب می بردن!!با این حال هیچکدومو تحویل نمی گرفت!فهمیدم مطالعه زیاد داره و کتابهای خوبی هم می خونه ، چند تا از اون ها رو به منم معرفی کرد.شب ها که از دانشگاه برمی گشتیم یه راست می رفتیم سخنرانی حاجی.حاجی یه مرد با صلابت و رزمنده بود که خاطرات جالبی هم از دوران اسارتش تعریف می کرد. سخنرانی که می کرد آدم سر جاش میخکوب می شد! با بقیه خیلی فرق داشت. مثل مذهبیای دیگه ما به قولی بد حجابا رو اَخ و تُف نمی کرد ، به همه پیر و بچه و بزرگ و کوچیک احترام میزاشت. بدون اینکه بهمون نگاه کنه آنقدر قشنگ جواب سلاممون و می داد انگار خیلی وقته ما رو میشناسه! یا فامیل نزدیکشیم…سرتون و درد نیارم ، اون شب شب هفتم محرم داشت در مورد معاویه صحبـت می کرد و نقش تاریخی اون در کربلا. حـرف هاش مثل همیشه شیرین و دل نشین بود. روضه نمی خوند ولی آدم از شنیـدن برخی واقعیت های تلخ گریش می گرفت. بعـد از سخنرانی در مورد چادر ازش پرسیدم گفت دخترم نه اینکه هرکس چادریه آدم خوبی باشه و نه اینکه اونایی که مانـتویی هستند آدمای بدین! اما چادر چند بُعـد داره. که بعد از انقلاب چادر توسط غربی ها سیـاسی شد. اون ها چادر و نماد دین می دونـستن چون زن های انقلابی بیشتر چادری بودند و اون ها بعد از انقلاب اومدن تا این روند و عوض کنند. غربی ها می گفتن انداختن چادر از روی سر هر زن مسلمان به معنای زدن یک گردان است! می دونی چقدر جوونای نازنینمون پرپر شدن؟ حالا تو با چادر می تونی کاری بزرگتر از کار اونا انجام بدی!اشک توی چشام جمع شده بود!حرفاش واقعا به دلم نشست. اما نمی تونستم با نگاه های تمسخر آمیز مردم و دوستای دیگم چی کار کنم…تقریبا بی خیال چادر سر کردن بودم. شروع کردم به خوندن کتابهای امام خمینی(ره) و سخنان رهبری ….برام جالب بود که رهبر هم با بقیه خیلی فرق داشتند نه امام خمینی توی حرفاش گیر داده بود به حجاب نه رهبری!برعکس مساله ی مهم توی حرفاشون عدالت بود و خیلی قشنگ وظیفه ها رو شرح داده بودن. نا گفته نماند که قبلش اوضاع بد و می زاشتم پای رهبر می گفـتم پس چرا هیچ کاری نمی کنه! اما وقتی دیدم این همه صحبت کرده و بارها به مسئولین تذکر داده و برای مردم هم وظیفه ها رو شرح داده برای نهاد ها و موسسات فرهنگی هدف و راهکار تبیین کرده ، دیگه واقعا جای شـک نبود که رهبر تنها است و با همه ی تنهایی اش کار می کنه . به فکر قبلا خودم می خندیدم حالا می فهمیدم امام زمان هم چقدر تنها است و تا مردم نخوان و تلاش نکنن مشکلی حل نمیشه . امام یه طرف قضیس امت هم هستند و باید تلاش کنند.یادمه توی یکی از سخنرانی ها حاجی می گفت وقتی توی اسارت بودم خیلی مثنوی مولوی و حافظ و می خوندم و شروع کرده بودم اون ها رو شرح کردن. اما وقتی آزاد شدم و دیدم رهبر روی خاطرات اسرا تاکید دارند شروع کردم به خاطره نویسی درباره ی روزهای اسیری و جنگ…حرف های حاجی همیشه انگیزه ای بود برای تلاش. البته نا گفته نماند که کتابهای زیادی از حاجی(علی حسینی مُنجِزی) درباره ی خاطرات جنگ و اسارت ایشون چاپ شده که هر کدومش داستان جالب و خوندنی و رقم زده است.کتابهایی مثل آمپول هوا، باند عقرب،روحانی دلداده، دیوانه ی خمینی، یک گلوله یک پرواز،امیر دل ها، تخریب چی کیه؟،دو شیشه اشک، اولین اذان، یک روز تلخ، شهر هرت، ابوطیاره،بچه سرهنگ، راننده لودر،یاران عاشورایی و…..وقتی میدیدم حاجی توی خاطراتش از پسری تعریف می کرد که مربی رقص بانوان بوده و بعد از معاشرت با حاجی همه ی زندگیش عوض شده و رفته تو خط امام و رهبری اونوقت می دیدم بعضی از مذهبیا با رفتار تعصب آمیزشون و امربه معروف و نهی از منکر نادرستشون چه جنایتی در حق خودشون و اسلام انجام می دادن. اینطوری جوونای نازنینمون و دو دستی تقدیم غرب و آمریکا می کنن. نمی دونستن که با اخم و بی احترامی آدم بیشتر از دین بدش میاد و به قیمت نابودی خودشم که شده می خواد باهاشون لج کنه.بعد از آشنایی با حاجی فهمیدم که نباید اشتباه مسلمانان را پای اسلام بنویسم ، اسلام واقعا دین رافت و محبت است….چند ماه بعد نزدیک عید بود که یه روز همینطوری چادر سرم کردم گفتم: خدایا بخاطر تو پس خودت هوامو داشته باش! و با چادر رفتم بیرون حس می کردم واقعا عوض شدم دیگه استرس و اضطراب نداشتم دوستام وقتی من و میدیدن با کلی ذوق و شوق ازم تعریف می کردن و می گفتن مثل تازه عروس ها شدی! اولین روز چاری شدنم روز تولد دوبارم بود.ـ

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ترجیح میدی در چه موضوعی بیشتر مطلب نوشته بشه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 376
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 89
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 177
  • بازدید ماه : 849
  • بازدید سال : 5,922
  • بازدید کلی : 62,386
  • کدهای اختصاصی