loading...
بهترین ها برای برترین ها
علی حسنعلیان بازدید : 35 چهارشنبه 05 آذر 1393 نظرات (0)
به عنوان یک انسان وطن پرست به هیچ وجه نمی‌توانم رفتار این جماعت به اصطلاح ایرانی را برای خودم تحلیل و هضم کنم.

به گزارش سرّنیوز ، محمد قادری از خبرنگاران خوب کشورمان که در وین حضور دارد در مطلب فوق به جهان نوشت:

چنانچه مسبوق به سابقه بود این بار هم در مذاکرات وین ۸ تقریبا همه خبرنگاران از روز اول منتظر تجمع اعتراضی حداقل دو گروه در مقابل هتل محل مذاکرات بودند، یکی فریب خوردگان فرقه تروریستی رجوی و دیگری صهیونیست های مقیم وین.

صبح امروز اما وقتی به سیاق ۶ روز گذشته، جماعت حدود ۱۰ نفره منافقین با بالا بردن پرچم های فرقه متبوع خود به فحاشی مشغول بودند، تجمع حدود ۱۰ نفره صهیونیست های ضد ایرانی مقیم وین نیز با شعارهایی چون «توافق با ایران ضد امنیت اسراییل است» و... شکل گرفت.

وقتی به سمت آنها برای تهیه گزارش و عکس رفتم یکی از آنها خواست که با او صحبت کنم. چند دقیقه ای با او در مورد چند و چون فعالیتشان پرسیدم و سعی کردم توضیح دهم که آنچه را می گویند و بر آن اصرار دارند اساسا دروغی تبلیغاتی است و... که البته او نمی پذیرفت. اما در همین حال نکته جالبی را متذکر شد که بسیار جالب بود.

او با اشاره به جماعت فریب خورده فرقه منحوس رجوی به من گفت: «ببین! من یک اسراییلی‌ام و تو یک ایرانی با عقاید کاملا متضاد و البته با همدیگر دشمن هستیم اما به عنوان یک انسان وطن پرست به هیچ وجه نمی‌توانم رفتار این جماعت به اصطلاح ایرانی را برای خودم تحلیل و هضم کنم و از بابت این همه وطن فروشی آنها آن هم در چنین مقطع حساسی برایشان ابراز تاسف می‌کنم به خصوص که شنیده‌ام دست اینها به خون هزاران ایرانی آغشته است.»

 

علی حسنعلیان بازدید : 30 یکشنبه 02 آذر 1393 نظرات (1)

 

به نقل از "ندای یک بسیجی":

کشف قاره آمریکا از موضوعات تاریخی است که هرچند وقت یکبار دوباره نقل محافل خبری و سیاسی می شود. این بار نوبت رئیس جمهور ترکیه بود که درباره این موضوع اظهارنظرش را بیان کند.

کاشفان مسلمان آمریکا

اردوغان در سخنرانی خود در اختتامیه نخستین همایش رهبران مسلمان آمریکای لاتین گفت که مسلمانان نخستین بار به قاره آمریکا قدم گذاشتند. «دریانوردان مسلمان در سال ۱۱۷۸ میلادی به سواحل آمریکا رسیدند. کریستف کلمب هم در خاطراتش از مسجدی نوشته که بر فراز تپه‌ای در کوبا قرار داشت» اردوغان در بخش دیگری از سخنرانی خود به نقد شدید استعمارگران پرداخت و خاطرات کلمب را سندی برای حرفهای خود دانست و گفت که در سال 1492 میلادی که کلمب پایش به آمریکا رسید، دین اسلام منطقه وسیعی را در برمی گرفت«.

البته اردوغان در این ادعا تنها نیست. دکتر « یوسف مروه» از پژوهشگران لبنانی نیز این موضوع را تصدیق می کند. یوسف مروه از جمله پژوهشگرانی است که اعتقاد دارد غرب در همه امور به ویژه علم و دانش از مسلمانان تاثیر گرفته است. او اولین بار ادعا کرد که پیش از ورود کریستف کلمب به قاره جدید، مسجدی در کوبا وجود داشت. او در برخی از مقالات خود نوشته است: « کلمب خود در یادداشت‌هایش اعتراف کرد که روز دوشنبه، ۲۱ اکتبر ۱۴۹۲، وقتی کشتی او در نزدیکی گیبارا در ساحل شمال شرقی کوبا، حرکت می‌کرد، مسجدی را بالای یک کوه زیبا دیده ‌است.» با این حال مروه در نوشته ها و پژوهش هایش به ایرانیان روی خوش نشان نداده و اصرار دارد ابوریحان بیرونی و  محمد بن عیسی مهانی و غیاث الدین کاشی را دانشمندانی عربی معرفی کند و گسترش دانش را در ممالک اسلامی به اسم اعراب جا بزند.

با تمام اختلاف نظرها بر سر یادداشت های کریستف کلمب، اردوغان 24 آبان ماه به کاشفان قاره آمریکا اشاره کرد و از علاقه آنکارا به ساخت یک مسجد در کوبا خبرداد. به گفته برخی رسانه ها اردیبهشت امسال نیز هیئتی ترکی به این منطقه سفر کردند تا درباره پروژه ساخت مسجد رایزنی هایی انجام دهند اما هنوز هیچ بیانیه رسمی در این باره منتشر نشده است.

چینی ها جلوتر از کریستف کلمب

بعد از سخنرانی جنجالی اردوغان درباره کشف قاره آمریکا حرفهای آقای «گاوین منزیس» اقیانوس شناس و فرمانده سابق نیروی دریایی انگلیس ادعای اردوغان را تصدیق کرد. آقای منزیس نیز ادعا می کند یک دریادار مسلمان چینی به نام "سینگ هی " پیش از اینکه کریستف کلمب قاره آمریکا را کشف کند، این قاره را کشف کرده است. این فرمانده انگلیسی در کتاب خود با عنوان «1412، سال رسیدن چین به آمریکا» می نویسد: « نقشه ای که همراهان سینگ هی ترسیم کرده اند ، متعلق به سال 1423 است.اروپایی ها پس از ورود به قاره آمریکا آثار حیواناتی مانند میمون، فیل هندی ، زرافه آفریقایی و پلنگ آمریکای جنوبی، تکه های سرامیک و دست ساخته های چینی ها پیدا کردند. تشابه ژنتیکی بومیان آمریکای جنوبی و چینی ها یکی از دلایل رسیدن چینی ها به قاره آمریکا پیش از کریستف کلمب است . «سینگ هی» پیش از کریستف کلمب و حین سفر خود به غرب بین سال های 1421 و 1423 میلادی قاره آمریکا را کشف کرد.»

مجسمه ای که چینی ها از «حاج محمود شمس» ساخته اند

همیشه پای یک ایرانی در میان است

«سینگ هی» یا «ژنگ هی» نام دریاداری است که به گفته برخی کارشناسان از جمله فرمانده اسبق نیروی دریایی انگلیس کاشف آمریکا بوده است. برنامه پیک بامدادی رادیو ایران صبح امروز ( اول آذرماه) سراغ این موضوع رفت. دکتر حمید شفیع زاده در مصاحبه با پیک بامدادی گفت:«نام اصلی آقای «ژنگ هی»، «حاجی محمود شمس» بوده است. آقای شمس مکتشف که مسلمان و ایرانی‌تبار چینی است که در حدفاصل سالهای۱۳۷۱-۱۴۳۳ میلادی زندگی می کرده است. نامداری او به جهت سفرهای دریایی او به آب‌های غربی بوده و نیای ششم وی «سید شمس الدین عمر» نام داشته است.»

همچنین در صفحه ویکی پدیای این شخصیت نوشته شده که ایشان از خوارزمیان  بخارا بوده که در زمان حکومت مغول ها در ایران به حکمرانی ایالت «یوآن» چین برگزیده می شود. همچنین در این صفحه آمده است: « ژنگ هه فرماندهی ناوگان امپراتوری چین را دست کم طی هفت سفر دریایی به عهده داشت. جاوه و سوماترا، هند، ایران و خلیج فارس، دریای سرخ و بخش‌های مختلفی از آفریقا و جنوب شرقی آسیا از جمله مناطقی هستند که توسط ناوگان چین به رهبری ژنگ هه مورد کاوش قرار گرفتند. گروهی معتقدند که ناوگان او حتی به قاره آمریکا و استرالیا نیز رسید. ژنگ هه و همراهان او شرح مشاهدات خود و نقشه مکان‌های مورد بازدیدشان را به صورت گزارش ثبت می‌نمودند که بخش‌هایی از این گزارش‌ها باقی‌مانده‌اند.»

برخی کارشناسان معتقدند  که داستان افسانه ای «سندباد» نیز اقتباسی از داستان این دریانورد است. آرامگاه «ژنگ هه» هم اکنون در شهر پکن واقع است.

 

علی حسنعلیان بازدید : 30 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار مهر، در پی درگذشت مرتضی پاشایی خواننده جوان موسیقی پاپ عده ای با برگزاری برخی تجمعات بدون مجوز حاشیه هایی ایجاد کرده اند که همین امر باعث شده مدیر برنامه ها و خانواده مرتضی پاشایی با صدور یک بیانیه درباره این حواشی و مواضع رسمی شان توضیحاتی ارایه کنند.

در متنی که در اختیار گروه هنر خبرگزاری مهر قرار گرفته آمده است: «از همه ملت ایران و طرفداران مرتضی پاشایی که در غم خانواده آن مرحوم سهیم هستند تشکر می کنیم و بر خود لازم می دانیم چند نکته مهم را اعلام داریم:

1.طرفداران مرتضی پاشایی کسانی هستند که شفای وی را از طریق برگزاری زیارت عاشورا و دعای توسل می خواستند.

2.شخص مرتضی پاشایی عاشق اهل بیت و اسلام و معنویت و مردم بود.

3.خانواده و خاندان مرتضی پاشایی افرادی در خط انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و از مریدان اهل بیت هستند.»

همچنین پدر مرتضی پاشایی به خبرنگار مهر گفت: ما از اینکه برخی افراد از ابراز احساسات مردم سواستفاده کرده و برخی اجتماعات را به حاشیه کشانده اند بسیار متاسفیم و می دانیم که طرفداران واقعی پسرم خواستار ایجاد هیچ نوع حاشیه ای نیستند.

آبروی مرتضی پاشایی را نبرید...

خیلی جالب است عده ایکه حتی عقاید و خطوط خواننده مورد علاقه خود را نمی دانند و برای وی تجمعاتی برگزار می کنند و بدون خواندن حتی یک فاتحه و یا زیارت عاشورایی خود را طرفدار آن مرحوم قرار می دهند.

بی شک مرتضی پاشایی عزیز با توجه به اینکه فعالیت کمی در دنیای موسیقی و هنر کشور داشت اما توانست در این مدت کم توانمندی های خود را به اثبات برساند و حتی کار معنوی زیبایی نیز از خود به یادگار بگذارد.

اما عده ای با برگزاری تجمعاتی که همه ما خوب میدانیم صرفاً برای مرتضی پاشایی نیست می خواهند با آبروی این عزیز از دست رفته بازی کنند.

محض تیکه انداختن به این افراد: اعلام کردن محسن یگانه سرما خورده، فرداشب همه در پارک ها تجمع کنیم به احترامش شلغم بخوریم...

برای شادی و آمرزش و آرامش روح مرتضی پاشایی یک حمد و سوره هدیه به روح این عزیز از دست رفته نثار بفرمایید...

 

منبع:فندرسک

علی حسنعلیان بازدید : 54 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)
اينكه وسيله هوس و لذت زود گذر يه ولگرد خيابوني بشي افتخاره؟؟
 
ساپورت + حجاب
 
سه شهيد براي يك دختر مسلمان ايراني....
 
چي بسر جوانان ما اومده كه حالا خودشون خواهان عريان بودن دختران؟؟
 
pyu334k5hm43ir0hc82.jpg
 
با حجاب هم ميتوان قهرمان بود  منتها اين قهرماني دومدال دارد
 
يكي مدال مخلوق به گردنت
 
""مدال دوم لبخنـــد خداست""
 
cisiwrazxsq5e3p7i1g.jpg
 
به دوستان روشنفكر ديني بگوييد:ان تمدني كه ميگويند خيلي بالاست
 
بيش از 50درصد ادم حرامزاده دارد
 
n06iggqtl99kysa64qn0.jpg
 
بي حجاب هاهم روزي باحجاب ميشوند اما در قبر...
 
476fcaf10d361c9de15a2dfb9571df845.jpg
 
همش درمورد چادريا خانوما گفتم ولي الان ميخوام يه چيز ديگه بگم...
 
سلامتي هرپسري كه ريش داره بهش ميگن پاچه بزي ولي خم به ابرو نمياره
 
سلامتي اوني كه پاتوقش مزار شهداس نه باشگا بدنسازي كامبيز
 
سلامتي اوني كه نه مدونا ميشناسه نه تيلور
 
سلامتي اوني كه وقتي كنار دستش ميشيني با امنيت ميشيني 
 
سلامتي اون اقايي كه ظهر تو داشنگا پشت كفشاشو خم ميكنه
 
استيناش بالا اب ميچكه
 
جوراباشم از جيب اويزونه
 
مهم نيس دختراي داشنگا مسخرش كنن
 
سلامتي اوني كه تابستون ميره اردوي جهادي نه شمال با دوس دختراش
 
سلامتي همشون صلوات
 
iu21ngnwoo1j9czl1w.jpg
 
اقا بيا...اللهم عجل لوليك افرج
 
sabet_ghadam.jpg
 
 
 
18782829129571089250.png
 

 

علی حسنعلیان بازدید : 32 دوشنبه 26 آبان 1393 نظرات (0)
 
فرمانده معظم کل قوا در مراسم دانش آموختگی و تحلیف دانشجویان دانشگاه‌های افسری از

نیروهای نظامی ما قابلیت‌های خود را به اثبات رسانده‌اند

هشتمین مراسم مشترک دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز با حضور حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا، در دانشگاه افسری امام علی(ع) برگزار شد.

نیروهای نظامی ما قابلیت‌های خود را به اثبات رسانده‌اند

 

به گزارش بجنا:هشتمین مراسم مشترک دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز(دوشنبه) با حضور حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا، در دانشگاه افسری امام علی(ع) برگزار شد.
 
رهبر انقلاب اسلامی در دانشگاه افسری امام علی(ع) تاکید کردند: نیروهای نظامی ما قابلیت‌های خود را به اثبات رسانده‌اند، لذا دنیا بر روی آنها حساب می‌کند و می‌داند آنجا که عرصه رزم آوری نیروهای مسلح ماست، آنها سنگ تمام می‌گذارند.
 
 
مشروح خبر و تصاویر تکمیلی از این مراسم متعاقباً منتشر خواهد شد.
علی حسنعلیان بازدید : 28 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (0)

عصر روز نهم محرم است، شب عاشورا. شهادت یاران و همراهان امام حسین علیه السلام مسلم و قطعی است. اکنون این که با نامه ای در دست، در اطراف خیمه های امام حسین (ع) پرسه می زند، شمر است و فریاد بر می آورد: آی خواهرزاده های من کجایید؟ عباس! عبدالله! جعفر! عثمان! کجایید؟ من شمرم. حرفی با شما دارم.
هر چهار با عتاب و بی نرمشی در کلام می پرسند:
-  آمده ای که چه؟ چه می خواهی؟
-  خواهرزاده های من! برایتان امان نامه آورده ام. خود را با حسین به کشتن ندهید، بیایید...
هر چهار دلاور از خشم، چشم می درانند و دندان می سایند و عباس فریاد می کشد:
- " تبّت یداک یا شمر"!بریده باد دو دست تو ای شمر. لعنت بر تو و امان نامه ات. تو اگر خویش ما بودی، ما را به جهنم نمی خواندی.ما در امان باشیم و برادرمان، مولا و آقایمان و امام مان حسین فرزند زهرا  در امان نباشد؟ ما حسین علیه السلام را رها کنیم و سر در مقابل ملعونین و ملعون زادگان فرود آوریم؟

دانشگاه عاشورا، درس وفاداری، واحد عباس (ع) بخش امان نامه...

اینجا ایران، عصر خاموشی، پیروزی لشکریان حق در دل دشمن لرزه افکنده است، لشکر شمر دور تا دور ایران را محاصره نموده است و از سر تکبر فریاد بر می آورد:

- تمام فعالیت های هسته ای خود را متوقف کنید و با ما باشید تا در امان باشید ...
- همه شما خاک بر سر ما هستید، هر چه ما می گوییم باید بگویید چشم ...
حال آنان که فارغ التحصیل دانشگاه عاشورا شده اند عباس وار فریاد بر می آورند:
- ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بمامند ....
اما در این میان بعضی ها می خواهند از تاریکی شب استفاده کنند و فرار را بر قرار ترجیه دهند، اینها همان هایند که زرق و برق دنیا چشم هایشان را کور کرده است...

پ,ن : اشهـــــد ان اباالفـــــضل غیــــــرت الله

 

معبر سایبری فندرسک

علی حسنعلیان بازدید : 33 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)

۱۹ عکس از اعدام سه سارق مسلح در شیراز

صبح امروز حکم اعدام سه متجاوز به عنف و سارق مسلح که با ایجاد رعب و وحشت، باعث ایجاد ناامنی در شمال غرب شیراز شده بودند، اجرا شد.

 

علی حسنعلیان بازدید : 35 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)

جدید ترین فتوای شرم آور داعش!

 

به دنبال دستور گروهک تروریستی داعش به ختنه کردن زنان در موصل، سازمان ملل درباره آسیب جسمی و روحی به دستکم 4 میلیون زن و دختر عراقی در موصل هشدار داد.

علی حسنعلیان بازدید : 49 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

توصیف پرواز

 

کليپ ساخته شده توسط سايت سربندهاي خاکي در سايت آپارات

 

علی حسنعلیان بازدید : 32 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)
آقا بیا + به عشق همه بسیجی ها نه بسیجی نما ها!!!

 

آقا شما بیا ، تدارک اطعام با بسیج

پرچم زدن به گوشه هر بام با بسیج

گرچه پر است دام ، ز بعد ظهورتان

منحل نمودن خطر دام ، با بسیج

کرب و بلا مجال شما با سران کفر

یکسر نمودن خطر شام ، با بسیج

گرچه شهید راه تو عیسی بن مریم است

آقا...! قبور "قطعه گمنام" با بسیج

 

 

علی حسنعلیان بازدید : 24 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

آموزش حریم بدن به کودکان فساد می آورد

 

مشاور وزیر آموزش‌وپرورش در امور زنان و خانواده در مورد آموزش به کودکان برای محافظت از خود در برابر کودک آزاری گفت: علنی کردن جرم، فساد و فحشا باعث از بین رفتن قبح آنها شده و مشکلی را حل نمی‌کند اما این مساله مغایر با افزایش آگاهی نیست.

علی حسنعلیان بازدید : 36 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

فیلم بیعت کردن وهابی های بحرین با «أبوبکر البغدادی»

پیش از این نیز گروهک تروریستی – تکفیری "جبهة النصرة" که از گروهک های مسلح تروریستی در سوریه به شمار می رود با صدور بیانیه ای رسمی با «أبوبکر البغدادی» بیعت کرده بود.

علی حسنعلیان بازدید : 40 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

باسواد ترین عضو "داعش" به هلاکت رسید

ملک «عبدالله بن عبدالعزيز آل سعود» در گفتگو با «جان کری» وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شده بود که عربستان مخالف تروریسم در عراق است و هیچ فرد عربستانی در خاک عراق با داعش همکاری نمی کند.

علی حسنعلیان بازدید : 29 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

600 کودک یتیم شیعه در پناه آستان قدس حسینی هستند

بحمدالله آستان مقدس حسینی هیچ مشکلی برای پذیرایی محبین اهل بیت علیهم السلام ندارد

اما از کمک های مردمی جهت کمک به آوارگان شیعه استقبال می کنیم.

علی حسنعلیان بازدید : 23 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

از بمباران غزه تا ضيافت افطاري با حضور رهبران حماس!

از شيخ علامه مان قرضاوي که ما را به افطار دعوت کرد تشکر مي کنم و همچنين از برادرم خالد مشعل

که ما را در جريان جديد ترين

تحولات قرار داد..

علی حسنعلیان بازدید : 35 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

پرواز ابابیل بر فراز وزارت جنگ رژیم اسرائیل

 

گردان‌های القسام با انتشار بیانیه ضمن به عهده گرفتن مسئولیت ارسال پهپاد به سمت فلسطین اشغالی،

جزئیاتی در مورد مشخصات پهپادهای جدید خود را ، منتشر کرد.

 

 

علی حسنعلیان بازدید : 27 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

 

وضعیت تحریم‌های ایران پس از توافق هسته‌ای

توافق شش‌ماهه‌ای که در نوامبر گذشته در ژنو صورت پذیرفت احتمالاً تمدید خواهد شد. اما کورسوی امیدی نیز وجود دارد:
آمریکا و متحدانش در این دوره تمدیدی، موضع بهتری برای توافق بهتر با ایران خواهند یافت. 

                                                                                                                                                                           وضعیت تحریم‌های ایران پس از توافق هسته‌ای

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ترجیح میدی در چه موضوعی بیشتر مطلب نوشته بشه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 376
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 89
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 169
  • بازدید ماه : 841
  • بازدید سال : 5,914
  • بازدید کلی : 62,378
  • کدهای اختصاصی